Vår

Här hemma i Linköping har våren slagit till med full kraft, fullt med knoppar och blommor och varmt och härligt väder. Idag har jag och Theo badat och sedan tog vi bussen in till stan för att käka lite glass, karamello bjöd på gratis ben&jerry. Var ganska lång kö men gick ändå ganska fort och hade en p3-dokumentär i öronen. Sedan gick vi hem från stan längs med ån. 

Sedan vi var i Jämtland har vi mellanlandat i Stockholm och träffat lite kompisar och visat upp Theo. 
Jesper har nu börjat jobba igen men vi fick tre veckor tillsammans så det var skönt. 

Theo är nu 25 dagar och i fredags var vi på BVC igen och grabben växer som han ska. Han vägde då 4205 gram och var 53 cm. 
Här kommer lite bilder från veckan. 


Theo och pappa tittar på fotboll med gnagis. 


Mys med snutten



Hänger i presenten från min mormor. (Ja jag älskar lila)



Skönaste stilen






Jämtlandsmössa från tant Tina. 

Nu ska jag laga lite mat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback