Trött

Gick bra att jobba under lördagen, hade rast på 4 timmar under lunchen så åkte ner till stan o träffade familjen. Blev lunch på kikkobar och sen lite shopping av nya träningskläder. Världens bästa föräldrar! <3
Sen tillbaks till jobbet igen. Efter jobbet åkte jag hem o duscha och skjutsa syster till halloweenfest, var fina kostymer :) Stannade några minuter o pratade med lite folk o sen åkte jag hem för jag var så trött.

Idag har det varit jobb på morgonen och vid 14 när jag slutade åkte jag hem o käkade söndagsmiddag, mums för stek och chokladpudding. Sen skulle vi träna men när vi kom dit så visade det sig att passet var inställt och vi hann få parkeringsböter under tiden vi var inne för vi glömde lägga i pengar i automaten... Himla roligt.. Sen hem till R2 för film.

Snart blir det sömn.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Malin

I mitten av april ska jag gadda mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback