Seg

Jobbet igår gick bra, kom upp som jag skulle och det mesta flöt på fint. Men vart sjukt trött när jag kom hem så jag somnade och missade step-passet igår. Sen så tillbringade jag kvällen med att se tre filmer; diary of a wimpy kid (lite konstig film..), kick-ass (udda men kan ändå ses) och don't look up (skräckis som inte ens var läskig och absolut inte var sevärd.)

Idag blev det låååång sovmorgon och sedan iväg till gymmet eftersom jag missade gårdagens träning. Lite kondition och styrka för att sedan stressa iväg till jobbet på cloetta center. Det var skojigt på jobbet, synd bara att LHC förlorade. Tyckte det var kallt när jag cyklade hem och nu har det kommit massor med snö... Vad är det här, det är ju bara oktober....

Nu ska jag se en film tror jag, eller kanske senaste avsnittet av criminal minds.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback