Onsdag

Träningspasset i måndags var riktigt jobbigt men ändå väldigt roligt, det blir det mera av. Känns verkligen bra nu med träningen och jag har kommit igång ordentligt. Synd bara att syrran ska flytta nu bara för det, men ska se till att hålla igång ändå, för nu jäklar ska magrutorna fram :p Nä så vältränad behöver jag inte bli, men några kilo lättare ska jag allt bli, har redan tappat några men en bit kvar på vägen innan jag är nöjd.

Mötet efter gick med bra. Verkar vara en riktigt rolig grupp och jag tror verkligen att vi kommer fungera bra tillsammans.

Tisdagen bjöd på bowling på strandgatan 2 för oss som varit vikarier på åleryd, gick ganska bra även fast det var länge sen. Väldigt kul faktiskt, man borde bowla oftare. Efter det var det förhandsvisning med M1, vi såg Due Date. Den var skoj faktiskt :) Sen hem för lite serier och spel hela natten, o idag blev det mer spel.

Sen på kvällen har jag tränat step1, gick bättre denna gång, är jättekul och känner verkligen hur konditionen har förbättrats. Nu blir det nog lite serier o sömn. Ska försöka ta mig till kårallen imorn och prova ut min SOF-ovve och sedan är det jobb på åleryd. Jobbar tor-sön.... Aja, behöver ju pengarna :P


Pusshej på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nä, det är väl tyvärr ingen garanti även fast man har en rak rygg. Hade trots det varit intressant att se hur ryggen varit om jag inte haft skolios och behövt gå igenom operationerna.



Duktig du är som tränar. Vart ska Jessica flytta?

Kram

Postat av: xiaoxin

Very happy to be here, this site is very good, very happy to share with everyone here, I will share with my friends, Thank you for sharing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback