Nyklippt

Idag har jag varit o klippt mig, var verkligen på tiden, typ 1½ år sen eller nåt så det var riktigt slitet. Har typ inte tagit nåt på längden, bara det som var slitet så har fortfarande kvar mitt långa hår :) Nu behöver jag bara färga lite med tror jag.

I fredags var det jobb i CC igen, var champions of rock och det var trevligt att lyssna på. Jag och Andreas hade jättekul i våran kiosk. Vi käkade kladdkaka och chips och lekte med lysstavar.

På lördagen var jag och lunchade med syster på stan för att hon skrev högskoleprovet och sedan skulle jag ha fikat med Ida och Danne från FOUL07, men Ida blev sjuk så det blev tyvärr inget. På kvällen åkte jag hem till Robin och lagade lite mat och såg film, blev Alien och Star Trek.

På söndagen jobbade jag på åleryd mellan 12.30-21.15 så blev inte så mycket annat gjort då.

Ikväll ska jag testa en ny träningsform, IndoorWalking heter det och det är typ som ett spinpass fast på orbitreks istället, så man springer på dom i en timme.. Känner att jag kommer att dö lite.. Efter det är det dags för möte för jag har blivit SOF-putte! Jag är sambaC&Radio och jag tror att det kommer bli awesome!

Nu blir det mat!

Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback