Tisdag

Helgen har varit bra, blev grillning med grabbarna och det var mycket gott och trevligt. Vi tillbringade även en del av kvällen framför GH5 och Rock Band2, o nu har jag även fått RB1-låtarna, tack så mycket Fredrik :)

Igår blev det lite mer GH5 hemma hos Micke, nu är det typ bara 100 stjärnor kvar... Sen var vi på bio och såg Gamer, var en ganska bra film, mycket konstigt folk i den iaf. Sen mer GH och sen alldeles för sent som vanligt, måste verkligen fixa min dygnsrytm.

Ikväll är det personalmöte, undrar om det blir nåt jobb på CC i höst, får väl se ikväll.

Nu ska jag läsa lite


Puss!

Kommentarer
Postat av: ella

jag skulle aldrig glömma dig ju. du är ju bäst. älskar dig med. PUSS!

2009-09-21 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback