Seriedags!

Woho, ikväll ska jag till Micke och se dom nya avsnitten av måndagserierna, blev så sent för han har haft VFU i v-vik. Annars var jag på bio igår, såg Inglorious Basterds, den var briljant tyckte jag! Lite udda men vad annat kan man förvänta sig när det är Tarantiono liksom...

Men blev väldigt besviken för det verkar som att filmen som jag väntat på i över ett år, Allt för min syster, inte kommer visas i Linköping eller ens i Norrköping... Illa! Vad sägs om ett besök i Kalmar Malin?

Verkar som det nog kommer bli ganska mycket jobb på CC i höst så det är bra, jobbade på elitseriepremiären (vilken dålig match LHC!) och ska jobba på lördag igen. Vet även att jag ska jobba på Ladies Night med en dryckesvagn, så det ska bli intressant. Se en massa fulla vuxna kvinnor skrika sig hesa efter halvnakna karlar... Blir nog lite som en kravall, känns inte som dom kan va så mycket värre än fulla studenter liksom...



Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaa kom hiiit! Såg reklam om den när vi va på bio sist =) Faaaast jag är en dålig människa, jag har inte läst boken ännu... Den står så fint här i vår bokylla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback