Laserdome

Ett tag sen jag uppdaterade igen... Men lärarnas nolle-p var toppen, synd bara att jag bara kunde vara med första veckan eftersom jag fick svininfluensan lagom till andra veckan och var tvungen att stanna hemma... inte okej. Var på akuten då och lekte lite nåldyna, dom tog en del blodprov och sen stack dom upp massor saker i näsan med som gjorde väldigt ont.

Sen har jag ju skrivit två tentor, klarade den ena men inte den andra som självklart var den jag behövde klara, så får inte börja denna termin, känns lite surt... o inte vet jag när jag får skriva tentan igen heller.

Annars har veckan bjudit på ganska mycket spel, har spelat en hel del rock band 2, är väldigt bra på trummor på medium men gå upp till hard är ju typ omöjligt, men det sa jag om gitarr med först o nu funkar det skitbra att köra hard på gitarr. Sen har jag även klarat prototype, ett roligt spel, helt klart värt att testa.

Igår var jag hemma hos Micke, blev en hel del spel och matlagning och idag blir det mer spel och sedan mellan 20-24 ska vi spela laserdome med typ 18 pers till, ska bli jäkligt skoj för det var länge sen sist, var nog när vi var o spela med FOUL tror jag.


Nä nu ska jag gå o äta lite.. hörs
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback