En sån där dag...

Är riktigt bitter idag, tycker inte om sådana dagar men dóm dyker upp lite då och då... Vet nog vad det beror på men det ska vi inte gå in närmare på.

Igår skulle jag till [hg] med Ida och Julia och käka lite men det kostade 70:- att gå in så vi åkte in till stan istället, blev hakepi och några cider på 55:an till slut. Var väldigt trevligt men bilen blev ju kvar på stan då så skulle gå ner till stan och hämta den imorse. Problemet var ju bara att jag försov mig, måste stängt av alarmet i sömnen... Så fick cykla ner till stan för att hinna innan parkeringstiden gick ut, och då blev ju cykeln stående på stan istället... Så då bestämde jag mig för att hämta den nu ikväll och gå på bio samtidigt då.

Så nu ikväll tog jag en promenad ner till stan och såg The ugly truth, så jäkla kul filmm kan verkligen rekomendera att ni ser den. Men man blir ju lite bitter över att livet aldrig kan vara som en film och alltid lösa sig som man vill...

Imorn blir det dragettävling, och på kvällen kommer grabbarna hit med sina respektive så blir det lite grillning.



peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback