Sommarjobb

Har fått sommarjobb! :) Ska jobba på åleryds demensboende, tror att det kommer bli väldigt bra.

Min overall börjar bli väldigt full med märken nu, har snart ingen plats kvar...

Imorgon blir det jobb på SOF, och fredag och lördag blir det party! och glöm inte att kolla på kårtegen på stan på lördag kl 13.
SOF 2007

Nu är praktiken slut, har varit jätteskoj och jag har sett massor intressant och lärt mig en hel del. Lite kvar att göra innan jag kan ta sommarlov från skolan, det som oroar mig mest just nu är kommunikationsuppgiften, den går inte alls bra... men men.


Tjipp

Kommentarer
Postat av: Lina

Känns hemskt. Såg i tidningen att han fick en vristfaktur och med tanke på hur han flög så hade han änglavakt att det "bara" blev det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback