Ja jag vet...

Vet att jag inte skrivit på ca 3 veckor men jag låtsas som att det regnar o så glömmer vi det, hade säkert bara blivit bittra inlägg iaf...

Det har hunnits med en del på tiden som gått iaf, här kommer ett litet urval, blev inte SSKål chief, men satsar på stora SSKål nu istället, går säkert bättre, har jobbat på HG, varit på bion slumdog millionaire, och i helgen var det suntrip. Vi var väldigt fina och diverse bilder finns att beskåda på facebook.

Ikväll blir det bio, confessions of a shopaholic, förhoppningsvis med Malin om hon hinner hem. Sen ska jag skämma bort mig själv med om allt går som det ska, men avslöjar inte med vad.

I fredags köpte vi en ny dator, den är underbart bra och har en 22" skärm, nu vill jag bara ha en bekvämare skrivbordsstol, får ont i baken när jag sitter o spelar så länge. Vi har även beställt internet nu, hoppas att det går fort att få det, ska bli skönt med ett snabbt och stabilt internet igen.

Slutspelet går ju bra, 2-1 i matcher o jag hoppas verkligen att dom vinner morgondagens match, då ska jag jobba på Cloetta Center, så man får ju se lite av matchen iaf, annars hör man ju ganska bra vad som händer...

Nä nu ska jag plugga lite inför torsdagens basgrupp, och på fredag är det dags för barn-HLR, så måste läsa lite inför det med.


See you partypeople!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback