Jag ger upp

Veckan var en del jobb men helgen har varit bra, hade ledigt fre-sön och det var väldigt skönt. Fredagen tillbringades i vidingsjö med lite gamla kompisar o en del respektive, blev grillning med anledning av att David fyllt år. Blev en del snack, dricka och mycket gitarrspel, en mysig kväll helt enkelt. Lördagen blev sova länge, och sedan till Ella eftersom hon fyller år idag (grattis gumman!). Blev tjejmiddag med dryckeslekar och sedan skulle det blivit utgång men jag orkade inte så jag tog bussen hem istället.

Imorn blir det jobb igen, usch för att börja 6.45.... o samma på tisdag och onsdag är jag ledig igen, o då blir det vårdcentralen, hoppas det ger nåt.

Nähä, sova snart kanske....



puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, superhärligt.

Förstår att du också vill ha semester. Det tar på krafterna att jobba inom vården.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback