Skojsig helg!

Omtentan i fredags var svårare denna gång tyckte jag, och även andra, men hoppas på godkänt. Fick tillbaka resultatet från den medicinska tentan, klarade den inte men det var ingen överraskning. Lite mer än hälften hade kuggat den.

Efter tentan blev det en shoppingrunda på stan, lite kläder o ett par nya högklackade skor, superfina är dom. Köpte även hörlurar till min iphone som kommer nästa vecka! =) Avslutade med en runda på systemet.

Sen åkte jag hem till Malin, och därifrån gick vi vidare till Memo. Vi var ett gäng och vi gjorde smaskig pizza och spelade singstar och guitar hero. Var jättekul att köra singstar i lag. Skulle gått på dansbandskvällen på HG, men var rött ljus, 01.50 däremot kom vi in, men det var skoj det med, skaka lite rumpa.

Lördagen blev det subway och en ny mysig kofta, lite film och förkylning o sen var man lagom pepp för fulgyckelfestivalen. Körde nyktert och tog med mig bilen istället, var nog en bra ide då vissa verkat dricka lite för mycket ;) Mamma o pappa blev glada iaf för att ja kunde hämta dom.

Söndagen tillbringades med pluggande, nya terminen är så kul o spännande! Sen såg jag nya avsnitten av lost, många tycker nog att det spårat ut men jag tycker det är bra.

Och idag har vi haft två föreläsningar o senare ikväll ska jag jobba, inte särskilt sugen.

Imorgon blir det ärtor och punsch på HG. Ska vara nykter fadder.

Avslutar med lite bilder från i fredags som jag fick av Julia.


Lite singstar


Blåsfisk?


Skål!






Nu är partyt igång?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så söt du är! älskar tungan, det hetaste är ju iof när tandköttet får samma färg.

PUSS

2009-01-26 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback