Mitt nyårslöfte:

*Jag ska inte börja röka i år heller!

Blir nog lätt att hålla :) Nu är jag hemma i Sverige igen, svinkallt ute och svinkallt inne i huset, saknar min syster och är hungrig. Dom sista dagarna i USA var ganska lugna, en kväll var vi på det "berömda" bullys, berömt om man läst Jessans resedagbok iaf. Sen vart det även en till dag med skidåkning men denna gången på Mt Rose med Jessans kompis.

Hemresan var precis lika trevlig som ditresan, men istället för att sitta fast på Seattles flygplats ganska många timmar pga snö så satt vi fast i planet i 5½ timma pga snö. Och inte fick man fälla ner sättet heller... Så vi var liite försenade till köpenhamn men som tur var hade dom fixat det och vi åkte vidare nästan direkt, men vad väntar oss i stockholm, ja inga väskor iaf... Denna gången fick vi inga väskor... But why?!

Nu ligger jag här hemma och har ångest för tentan och funderar på att skita i att skriva den alls. Har typ inte hunnit/velat plugga nåt alls och känner mig ännu mindre motiverad eftersom jag inte klarade omvårdnaden fast jag verkligen trodde det, vill ha tillbaks den tentan och se vad dom har att säga till sitt försvar!

Och CSN är sjukt sega, kan ni ge mig mina pengar nu, hoppas verkligen att jag får dom pengar som jag skulle fått för nov och dec med.


peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback