Älskade syster

Gårdagen blev väldigt sen, tror jag var hemma 4 nån gång, men jag börjar bli bra på trummor i rockband nu faktiskt. vill ha ett eget hemma o öva på. Sen idag var jag hos tandläkaren, har jättefina tänder men har en visdomstand som kanske ligger lite jobbigt till, kanske behöver ta bort den, usch usch. Sen vart det även jobb på cloetta center, fick rycka in för eve, ingen vinst men 1 poäng idag iaf. 

en trevlig överaskning idag var att jag hade fått ett paket från min älskade lillasyster. i paketet låg en jättesöt termosmugg från starbucks, ett par fina knästrumpor, lypsyl som jag tyckte om i usa, och en massa gottigott godis.

nu ska jag pyssla lite med syrrans blogg o se om jag kan få den fin.


tjipp o hej



Kommentarer
Postat av: Sofi

Tack för din lista :)



Dock är detta ibland landet som Gud glömde??!! ABBA visste de inte var det var förrutom riffen i Madonna-låten. Astrid var helt blankt- de hade hört om Pippi men ingen aning om att författarinnan var svensk...Det är svårt att vara stolt svensk när folket inte är allmänbildade, heheh!!



Hoppas allt är bra med dig :) Det verkar som du hade en underbar tid i USA!!

Ta hand om dig

Puss

2009-01-16 @ 16:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback