Nu är det slut

Nolle-p är över för denna gång, rolig sittning i fredags men inte så kul efter sen så det blev en tidig kväll. Lördagen tillbringades först på make up store där jag gjorde sminkning, blev väldigt fint. Köpte väldigt mycket smink så det blev ganska dyrt...

 Och sedan på kvällen var det tackfest för oss som jobbade på pallen. Porr/kinky tema och väldigt mycket alkohol, även här blev det en tidig kväll, men väldigt rolig.

Veckan är ganska fullspäckad med jobb och skola och kravall på torsdag, men det ska nog gå bra.

Imorgon kommer nog min telefon! wee!

Lägger upp lite bilder, som ni ser så har jag även klippt mig i veckan :)


Sittningen i fredags



Nysminkad


Babydoll


Klar för porr/kinky fest!



För övrigt är jag numera XX-FOUL, det var bättre förr...


Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Ida

wow!! porrigt värre =)



och ja.. självklart var det bättre förr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback