Kravall igår

ja kvällen började ju bra iaf, var skoj hemma hos Julia fast vi inte var så många, sen åka till kårallen, varm choklad med alkohol är gott, liksom tacos med kolasås. Var väldigt skoj att dansa igår, buggade med två killar som var jätteduktiga och sen röjde jag och Julia på dansgolvet. Sen blev det jobbigt, men tack Malin för att du fanns där för mig när jag var ledsen och behövde prata. Sen blev det promenad hem, tog lång tid...

Idag har jag varit i skolan sen 11 och jobbat med våran hygienrapport. Ikväll blir det nog bara mys, och imorgon är det VSR-tävling i vallamassivet, kom och titta vet jag. Alltid kul att se på när folk ska åka pulka.

Nu ska jag se på lost o sen på film o deppa lite i min ensamhet. See you tomorrow!


Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi ses imorn gullet! Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback