Härlig dag

Veckan har varit lite blandad, jobbade mitt sista ordinarie pass i torsdags, känns lite konstigt men ändå skönt. Skulle käkat med Cilla och Josefine från jobbet i onsdags men J mådde inte bra så det blev bara C och jag men det var jättekul ändå, käkade trerätters på afrodite, mumsigt värre :)

Fredagen var det tenta, kändes inte alls bra, vilket nog betyder att jag inte klarat tentan som var en spärrtenta för att få börja terminen... jäkla skit alltså, får se hur det blir. Köpte även rock band 2 igår så lirade lite med.

Dagen idag har varit toppen, började med att åka till Sörping och smultronstället med Micke, tredje gången i sommar som jag var där... Sen var det dags för fadderutbildning för på måndag drar nolle-p igång! Ska va med lärarnas nolle-p (ja jag vet, har svårt att slita mig därifrån...) Är mitt 6e nolle-p som jag medverkar i på nåt sätt.

Efter det så färgade jag håret på Micke och sen käkade vi tacopaj och spelade rock band. Imorgon blir det mys med faddergruppen.


Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det hoppas jag också men så här långt känns det bra :-)

Postat av: Lina

Nä, roligare litteratur är nog inte svårt att få tag på hehe..

2009-08-29 @ 20:26:29
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback