Dålig uppdatering

nu igen... Men händer väl inte så mycket ändå... Har sett alldeles för mycket på serier. Men snart är det dags för tenta i praktiska moment och sedan är det praktikdags! Ska bli jättekul, måste bara fixa min inlärningsplan för det.

Jag har inte druckit alkohol på en månad, alla som lyckats med det räcker upp en hand :) men blir nog lite snart, en del fester på ingång, personalfest, tackfest och självklart SOF!

Kom inte med i sskål, jävla, jävla skit. bitter? litegrann, men undrar mest vad jag ska göra, känns konstigt att inte göra något alls, men styrelsen känns inte så kul, ingen post som tilltalar mig.

Jag vill ha ett sommarjobb inom vården, någon som har några tips? Man får ju aldrig svar på dom man har sökt, trodde inte det var så svårt att få jobb på äldreboende, men hade tydligen fel.


Tjipp

Kommentarer
Postat av: Ida

Shit! inte alkohol på en månad är fan inte illa pinkat! Inte alkohol sen i torsdags gäller för min del.. suck suck..



Kram!

Postat av: Lina

Jag har sökt till Nkpg i första hand eftersom det blir mer ekonomiskt så. Bor mest åt det hållet numera.

Ring istället för att skicka in brev, ett tips bara :-)

2009-04-09 @ 21:37:08
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback