vem var det som vann? inte var det M iaf :)

Ännu en ny vecka står för dörren. Har varit lite dålig på att uppdatera men det känns som att det alltid har kommit saker ivägen.

Nollningen slutade jättebra sen, sittningen var otroligt härlig, men typiskt nog glömde jag kameran hemma då så har inte så mycket foton därifrån.

Denna vecka har varit bra, har väl inte hänt så mycket, har mest pluggat. Men i helgen var det drat' i spat' eller draget 2008, var inte på kravallen men däremot var jag på tävlingen på lördagen. Tävlingen går ut på att det är dragkamp över tinnerbäcken och förlorarna dras ner i det underbart kalla vattnet. Det gick inte så bra för lärarnas fina bananer eller för HUs lag. Det som var bra var att det inte var M eller I som vann i år som vanligt utan i år vann HG!!! Världens bästa partyställe!

Sen gick jag, Malin, Julia, Kristina och Richard och käkade pizza på ekkällan, det tog lång tid innan vi fick pizzan men den var god iaf, sen satt vi där och snacka i två timmar. Det var väldigt trevligt, alltid roligt när man träffar sina lärarkompisar. Sen på kvällen så hade jag, Malin och Julia filmkväll. Vi såg miss potter och Young people fucking... de var bra och lite småroliga. Och nej, det är inte en porrfilm, även om den handlar mycket om sex. Söndagen blev slappdag, men har iaf fått alla mina filmer nu :)

Ljög visst lite förrut när jag sa att inget hänt i veckan, var på bio två gånger ju. På tisdagen var jag själv och såg mumien 3, skönt att ha en egen soffa för sig själv :p Den var helt okej för mig, men jag har ju konstig filmsmak, gillar typ allt. tror nog inte alla skulle gilla den filmen. Sen på torsdagen var jag och Kristina och såg Dark Knight, den var superbra, se den om du inte har det! Heath Ledger var grym!

Har ont i tummen för jag har slitit bort märken från min gamla overall, ska beställa en ny i veckan så jag har den om jag ska gå på LeMans-kravallen.

Nu måste jag åka till skolan, dags för basgrupp!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur kan du misshandla din vackra läraroverål på det viset! =)

Postat av: Anonym

På its learning. Gå in på ssk termin 1 så står det vfu och vfu platser där. Hoppas du hamnar på någon spännande avdelning!

2008-09-16 @ 21:17:28
Postat av: Helen

Hmm, var lite snabb där...

Den förra kommentaren var från mig, Helen!

2008-09-16 @ 21:18:37
URL: http://bebis9ejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback