Tacokväll

Blev en ganska seg förmiddag idag då vi hade föreläsningar, den första var om grupper vilket jag haft om förrut på lärarprogrammet så det kändes mest som repetition. Sen var det om barns psykiska hälsa, den var ganska intressant. Efter det var det lunch och den tillbringades på Ming med tre andra SSK. Var mycket gott o trevligt. På eftermiddagen var det sen patientpanel då lite folk med olika sjukdomar eller handikapp fick berätta och svara på frågor. Var jätteintressant men var sjukt trött då så att det var två timmar utan rast var ingen större hit.

Efter det gick jag på stan, köpte ett läppglans, men det räckte för det var dyrt. På kvällen käkade vi tacos hemma hos Ida och sa hej då till Sofi, det var mysigt och väldigt roligt. Ida lägger säkert upp bilder, håll utkik på hennes blogg: mira83.blogg.se

Nu ska vi äntligen beställa overaller, hoppas dom hinner komma till LeMans-kravallen om jag ska gå på den. Borde cyklat för färbättringsprojektet men kom hem så sent att jag inte orkade.

Snuffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback