ta det piano

Idag har det blivit en lång dag, började 8 och har haft information och föreläsning och sen bar det av till Motala. Det var skoj att se avdelningen som vi ska va på och den verkar väldigt bra. Praktiken är i december och är 5 dagar, sen har vi praktik varje termin i ca 1 månad. 

Efter det åkte jag hem och letade runt i staden efter textilfärg till ovven. Hittade till slut på maxi så förhoppningsvis blir det färgning i helgen och då blir det nog bilder sen. Var även en snabb sväng förbi campus valla för att hämta ut mitt pris, blev en bok. Minns inte vad den heter just nu och orkar inte titta. 

Sen var det bara att åka hem och äta och sen åka iväg till CC och se på LHC-SSK. Var väl inte världens bästa match, 3-3 blev slutresultatet och två krossade rutor på rinken.

Har cyklat 20 min igår och idag för mitt förbättringsprojekt, har förbättrat mig lite iaf :) Sen fick jag för mig att färga håret, så nu blev klockan mycket, orka börja 8 imorgon med. Skönt att det strax är helg iaf.



Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback