snart så

Idag är det torsdag, snart är det lördag vilket betyder att man inte behöver se ut som en idiot längre :) Eller ja, man slipper ha mössa och skylt för att man blir etta, sen kanske folk tycker att man ser konstig ut ändå...



Idag hade vi ledigt, men jag satt och forskade lite om stress inför morgondagens basgrupp. Hittade mycket andra intressanta saker faktiskt, men även det jag var ute efter.

På kvällen så var vi i valla och grillade lite med SSKål, vårat festeri, var även lite annat folk där, som FOUL tex :) Och jag fick för mig att jag skulle gyckla, så det gjorde jag, körde mamma kommer, det var kul.

Säger grattis till världens sötaste Jessan som klarade uppkörningen idag, nu har hon fått amerikanskt körkort!


Var även och tog en snabbfika med Micke på stan, gillar inte snabbfikor, man känner sig stressad. Men var ju tvungen att åka för att hinna med nollningen.


För finnar, och ryssar och linköpingsbor
de har det värre än du nånsin tror
det blir inget raj-raj när lampan är släckt
om man har en ful dialekt

(Medsex)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback