Ny ovve!

Idag var en ganska seg dag som vanligt på onsdagar eftersom vi hade föreläsningar. Dom var ganska flummiga idag plus att jag var jättetrött. Men var och käka på Subway med Helen och Peter och det var smaskens som vanligt. Sen gick jag och Helen på stan en stund och hon köpte en jättesöt overall till sin son Lukas. För er som inte vet är Helen en tjej från min basgrupp på SSK-programmet.

Sen har jag varit och hämtat min nya fina overall (den tredje i ordningen :p), just nu är den vit och inte alls särskillt fin, men den ska bli :) Lite jobbigt att behöva färga, fixa med namn plus andra småsaker och även sätta på ca 60 märken :s Men det ska nog gå.

Passade även på att hämta ut mina biobiljetter till förhandsvisningen av filmen Step Brothers och två hockeybiljetter till matchen imorgon. Så imorgon blir det hockey, ska bli skoj, säsongens första match som jag får se på riktigt. Och så ska jag jobba på CC på lördag, fint med klirr i kassan.

Nu ska jag se ett arkiv x avsnitt och sen sova för imorgon blir det heldag, vi börjar 8.15 och på eftermiddagen är det som sagt studiebesök i motala.



Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback