konstigt

Hmm, det verkar som besökarna i bloggen minskar ju fler inlägg jag skriver... Det var konstig tycker jag, eller så gillar inte folk mina inlägg. Men det struntar jag i, är man intresserad kan man ju läsa.

Idag hade vi tre stycken föreläsningar på förmiddagen, den första var inte alls särskillt bra plus att jag var supertrött, så jag somnade nog lite. Den andra var inte så mycket matnyttigt i men den var rolig och bra, lite lärde man sig nog. Den sista var också bra och den var bra för framtiden.

På eftermiddagen var det sen Kalas, och först var det mässa som jag gick på. Det var roligt och man fick massor roliga gratisprylar. Mässor är studentens bästa vän :) Ikväll nu är det massor på scen och så, bland annat Mando Diao, men jag orkar inte gå, är hemma och kurerar min förkylning så gott det går istället.

Efter föreläsningarna idag fanns det en trevlig överaskning vid bilen, hade fått parkeringsböter fast jag betalat parkeringsbiljett, men supermamma fixar allt :) Hade inte varit roligt att betala 400:- när man redan betalat över 30:-

Tjipp o hej

Kommentarer
Postat av: lillen

jag läser! fortsätt att skriva :D

2008-09-04 @ 06:02:56
Postat av: Helen (basgruppen ;))

Heej!

Kul att du har en blogg! Jag älskar att läsa bloggar så nu har du en trogen läsare till;)

Hoppas du har hamnat i en bra basgrupp på HEL kursen!



Kram Helen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback