Damn you!

Dumma fältstudie, sluta vara så jobbig. Tur att det är slut snart. Helgen har varit lugn, inte gjort så mycket. Men på söndagen var ju duktig och var i skolan vid 10 och plugga med Helen. Sen åkte jag hem till Malin och färgade min overall, så nu är den lila och fin :)

Köpte ett consesus-märke till min overall så nu har jag väl allt till den tills det är dag för nästa kravall. Blir nog tentkravallen tror jag. Köpte även en halsduk idag på stan, den är jättegosig och fin, den är också lila så den matchar overallen. Köpte även tre par halsband och tre par örhängen och ett par solglasögon, inte ritigt säsong nu men därför var dom billiga. Kanske kommer bilder på det.

Imorgon blir det intressant föreläsning om anatomi och fysiologi, och på kvällen bio.



So I won't give up
no I won't break down
sooner than it seems life turns around
and I will be strong
even if it all goes wrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback