Träningsvärk?

Nä nästan ingen alls faktiskt, även fast jag körde bänkpress igår. Blev lite av en familjestund i gymmet igår, hela familjen tränade samtidigt. Blev lite löpning också, nu jäklar ska vi komma i form.

Var på bio förra veckan och såg mirrors, den var lite läskig. och förhoppningsvis blir det bio även denna vecka, HSM3, ja väldigt töntigt och barnsligt kanske men ack så kul.

Har märkt att det tar sååååå mycket längre tid att så på märken på overallen, men fint blir det iaf. Hittade även rosa och lila mjukistärningar igår som nu sitter på overallen, finfint!

Ska bli kul att inviga den i helgen, men den riktiga overallsinvigningen blir till pallen, vilket jag ska anmäla mig till nu så dags att åka till skolan och sen föreläsning.

Köpte ett spel, tyckte det var helt okej med 109:- för ett PS3-spel. Har även beställt ett rosa stetoskop, jättefint. Det kommer även ha Linda Frödin SSK ingraverat=) Lägger upp en bild när det kommit.

Nä dags att dra

(för er som undra, woop kommer från liftarens guide till galaxen, bok nr 3 tror jag: livet, universum och allting... kan även va från shrek 2..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback