Kalas

Hej hopp, har visst varit lite dålig på att uppdatera igen, men jag skyller på tentapluggande, vilket inte är så intressant att läsa om och sen en tenta som är ännu mindre intressanst att läsa om... Men nu är HEL-kursen slut, ganska skönt faktiskt, om jag nu bara klarar tentan så är kursen helt klar då jag har godkänt på alla andra moment. Nya kursen startar på måndag och den ska bli väldigt skoj.

Igår hade jag filmkväll med mig själv, såg tre filmer, först såg jag PS. I love you, den var jättebra tycker jag, sen såg jag wedding crashers, lite skoj men jag blev lite irriterad när dom gjorde konstiga saker, som förstör folks bröllop... och sist såg jag rec, brukar inte tycka att filmer är dåliga men den här var riktigt dålig. Jobbig och konstig skräckfilm som inte var så läskig plus att den var på spanska, gjorde inte riktigt saken bättre.

Idag har jag tränat och varit på stan en supersnabbis och fixat present till Maria som fyller år i veckan, ska på kalas hos henne ikväll. Köpte även roliga lysrörsarmband till UV-kravallen, någon som vill ha så säljer jag för en femma styck.

Nä nu måste jag åka, festen är på g


Woop!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hejsan. jag tänkte kolla vart du köpte lysrörsarmbanden? Ska ha fest om några veckor och tänke ha några sånna, men har ingen aning om vart de finns =) MHV/Mathilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback