Illa

Idag var jag lite olydig och skippade förmiddagens föreläsningar, men jag orkade verkligen inte. Plus att jag skrev klart min etikuppgift istället. Men var på eftermiddagen, vet inte om det gav så mycket. Vi fick se en rolig och lite överdriven film om etiska frågor, sen hade de paneldiskussion, lyssnade lite halvt samtidigt som jag skrev ner höstens schema i min kalender.

Sedan satt jag på steves och åt samtidigt som jag pluggade lite, och efter det gick jag på bio. Var på förhandsvisning av Step Brothers, var själv eftersom det verkar svårt att hitta någom som inte är upptagen :) Men var nice med en hel soffa för sig själv. Filmen var verkligen min typ av humor, helt sjuk alltså :p

Och nu sitter jag här och undviker att plugga, borde jobba med mitt barbro-scenario, så får väl sluta skriva nu. Är verkligen trött, blir nog en tidig kväll idag.

Är lite sugen på att köpa en netbook eller vad man nu ska kalla dom, det är visst mycket omdiskuterat på nätet, men en liten dator på ca 10". Det skulle va smidigt. Har min ögon på den 
här (Acer Aspire One) och den här (LG). Men vi får se, för då behövs det nästan en stationär dator också och jag är ju inte gjord av pengar...


Nä måste ta mig i kragen, shit jag blir galen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback