hmm

går man på detta är man dum tycker jag och får skylla sig själv. vilket universitet skulle använda sig av svengelska liksom...

Från: Linköpings universitet meddelande 
Meddelandecentral [mailto:[email protected]
Skickat: den 28 oktober 2008 05:49 
Ämne: Uppdatera din e-post nu 
Bäste Linköpings universitet E-post Ägare, Detta meddelande från Linköpings universitet meddelande Meddelanden Center för alla Linköpings universitet E-post owners.We för närvarande uppgradera vår databas och e-post center.We vill ta bort alla oanvända Linköpings universitet emailto skapa mer utrymme för nya one.To förhindra att ditt konto från stängning måste du uppdatera den nedan så att vi vet att det är en närvarande används konto. Bekräfta din e-postadress nedan 
E-postadress ........ 
Logga in ....................... 
lösenord ............... 
Födelsedatum: ................. 
Land eller område: .......... 
Varning! E-ägare som vägrar att uppdatera sin E-post, inom sju dagar efter mottagandet av denna varning kommer att förlora sin E-post permanent. Tack, Linköpings universitet Team


lysande kravall imorgon, kommer bli sååå skoj

puss hej


För vi kan poppa popcorn, vi kan hoppa i min säng. 
Snälla följ med mig hem, för jag behöver lite värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback