trött o seg, men en rolig helg

torsdagens kravall var skoj, kommer lite bilder när jag orkar. jobbiga personer som inte kan ta en hint, sluta gå på kravall. overallsinvigningen innan var skoj men kall och blöt, vi fick sprutor och jag upptäckte att allt smakar bättre genom en spruta. det blev en sen kväll, kom väl i säng typ fyra, o sen upp ganska tidigt för hemfärd innan skolan började vid 13.00. förflyttningsteknik på schemat, var skoj men jobbigt att ligga i sängar när man var trött.

lördagen har tillbringats på kårallen, vi började 15 och ställde iordning, sen har jag serverat på sittningen, och skulle haft lite olika pass sen men jag blev chaufför istället, det var skoj, hände inte så mycket, men var skoj ändå. Sen var det städning, städa kårallen är alltid lika kul, speciellt den meningslösa sysslan med att torka alla dessa jävla glas, har en fin bild på det, men orkar inte lägga upp den nu. Kom hem runt åtta, sov, vakna typ halv fem på eftermiddagen, vart tog söndagen vägen? Blir mycket plugg i veckan nu bara för det. Bästa utklädnaden var personen som var Dexter från tv-serien med samma namn, han hade en vit dräkt indränkt i blod och labbglasögon. 

hoppas det blir mat snart, är hungrig, nu ska jag läsa lite o se ugly betty.


bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback