Lite skoj

Om man inte har något för sig och vill ha lite skoj kan man alltid kolla in http://www.intealltid.se/ här är ett exempel från sidan:

Det här känns ju i och för sig som en omvänd historia, där jag som kund blir “konstigt” behandlad men ändå. Var för några år sedan på Dressman i Linköping, gick runt och kollade in sortimentet som man gör i en butik man aldrig varit i tidigare. Fram till mig kommer efter ungefär 30 sekunder en anställd tjej och säger:
 
Hon: Kan jag hjälpa dig med något? 
Jag: Nej tack inte just nu, jag kollar bara lite. 
Hon: Då får jag be dig gå ut… vi kan inte ha kunder som bara går runt och tittar! 

Behöver jag tala om att jag aldrig handlat på Dressman mer?

Nu blir det mer plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback