Bu för näringslära och internet

Skrev omtenta i HEL idag, jag hoppas att det gick bra, annars är det så långt till nästa omtenta. Men det kändes iaf bättre den här gången.

Sitter på campus valla o bloggar idag för vi har inget internet på minst två veckor, jobbigt jobbigt, hur ska jag överleva? =) Försöker skriva kostråd men det är skitsvårt, känns som att jag mest svamlar, hoppas att det inte ska vara så seriöst...

Någon spelar piano i key, det är fint.


nu orkar jag inte skriva mer, fika någon?

Kommentarer
Postat av: Helen

Din blogg är ju också julig å fin!



Hoppas det gick bra för oss idag!!!



Å jag har inte tagit det seriöst med kostrådet, jag åkte å shoppade istället ;)

2008-11-26 @ 21:37:15
Postat av: ella

lätt en fika. nästa vecka?

PUSS

2008-11-26 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback