Aj mina fötter!

Har varit väldigt dålig på att uppdatera men motivationen har legat i bottenskrapet. Idag hade vi tackfest för de som anordnade vårat nolle-p. Det var väldigt skoj, vi hade tema barnkalas o alla var jättesöta. Men nu har jag förbannat ont i fötterna som vanligt när jag jobbat en hel dag.

Denna vecka har varit skoj, i måndags fick vi se en obduktionsvideo. Jag är nog skadad av alla tv-program för jag hade inga problem med det, tyckte bara att det var intressant. Sen har vi haft praktiskt träning på bäddning, tvättning av patient och hjälp med att äta. Var skoj och intressant att se hur det är och hur utsatt man känner sig. Idag hade vi dissektion av hjärta och lungor på lamm. Var också väldigt intressant och mycket lärorikt. Och imorgon har vi puls och blodtryck, äntligen år jag använda mitt stetoskop =)

Nähä, sova kanske skulle stå på schemat då.

night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback