Idag igen...

Wow, jag skriver idag igen... Har varit med mamma i norrköping idag, vi var på bauhus (eller hur det stavas) det var trevligt, dom hade väldigt många fina tapeter, så nu är jag jättesugen på att flytta och inreda. Var även på shape och då hittade jag en soffa som jag ville ha, synd bara att man inte har plats för den någonstans. Men jag köpte världens sötaste salt och pepparkar. Här är en bild på dom.image5

Jag börjar bli nervös inför valet men jag vet inte om jag kommer in förrän i juli när första natagningsbeskedet kommer eller i augusti när nr 2 kommer.

kommer inte på mer nu... ciao

I've been watching but the stars refuse to shine
I've been searching but I just don't see the signs
I know that it's out there
There's gotta be something for my soul somewhere

Sången sist var poison, idag är det way back into love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback