Slut på semestern

Idag var sista dagen på min semester, var väldigt skönt att få lite ledigt på sommaren för en gångs skull, önskar bara att jag kunde åkt utomlands. Idag har jag bara slappat och läst ut gravidchock! av Belinda Olsson. Man fick med den när man köpte en tidning och den var ganska bra faktiskt, men så gillar jag ju gravidböcker också. Är nog ganska bra eftersom jag ska bli barnmorska...

Ska försöka hinna med bio i veckan så jag blir klar med min biolista:

  • Indiana Jones 4
  • Brudens bästa man
  • The Happening
  • Jiddra inte med Zohan
  • Sex and the city
  • Prins Caspian
  • Mamma Mia
  • Kung Fu Panda
  • Arkiv X
  • Wall-E
  • Mumien 3

Funderar på att skaffa mobilt bredband, men vi får se. Blir ju bara så trött på internet här hemma.

Nu ska jag gå och spela lite ps2, so see ya!


I wanna kiss you all over, over and again, I wanna kiss you all over, 'till the night closes in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback