Nattetid

Det blev ingen fest på Malins land för vi orka inte, men det blev utgång igår iaf. Vart Platens och det var okej, vi träffade en del folk och det var skoj men det var sjukt varmt där så gick typ inte vara kvar där inne, plus att det var väldigt dyrt med drinkar, inga studentpriser där inte.

I veckan hade jag o Malin filmkväll, vi såg the new guy på TV och satt uppe och spelade Peggle typ hela natten. Det var skoj.

Har läst ut the Host nu och den var verkligen superbra, precis min typ av bok. Hon kan verkligen skriva bra böcker, älskar alla som hon har skrivit. Sen har jag även läst ut impotent man sökes, den var också bra, rolig med en liten twist på slutet.

Nu har jag inget mer att skriva...


°write back soon°

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback