USA

Nu börjar resan bli riktigt bra, igår var vi hemma hos jessans kompis aupair-familj, dom var hur trevliga som helst och hade världens sötaste unge. Idag har vi farit runt lite i trakten och vi var uppe på Northstar som är skidanläggningen här och vi blev väldigt sugna på att åka trots att det är väldigt dyrt, så imorgon, blir det åka av. För min del blir det snowblades, var ett tag sen men ska bli väldigt skoj. hur långa backar som helst här.

Idag var jag och Jessan även och såg Twilight på bio, vi var helt själv i salongen, asskönt. Bästa kombinationen som finns är popcorn och milk-duds. Filmen var bra, självklart inte lika bra som boken men det hade jag inte förväntat mig heller.

Det är väldigt mycket snö här och mer ska det bli, men jag har inte ens tänkt på att det är julafton idag (fortfarande 24:e här) vad konstigt det kan bli... Men snart drar vi oss mot varmare trakter, kommer bli San Fransisco, Carmel och LA, förhoppningsvis blir det Six flags:magic mountain men vi får se. Vi ska nog ut till Alcatraz iaf, det ska bli spännande.



Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy fan vad jag vill vara där du är nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback