Lite nya bilder

Helgen har varit riktigt skoj, igår var jag hemma hos Robin och Ella och käkade lite, sen åkte vi hem till mig o så spelade vi lite guitar hero. Idag har jag först haft lunch med min basgrupp hemma hos Ki, sen var jag och åt lunch hos mormor och morfar, sen var jag och jobbade en stund på posten med julkorten, och till sist var jag hemma hos Micke och spelade Rockband, så jäkla kul. Spelade även lite andra spel, bla braid, var kul men fan vad frustrerad jag blev på vissa banor.

Mindre än en vecka till vi åker, stressigt värre, men ska bli så skoj!

Avslutar med lite bilder:

Nytt bäddset igen, passar väldigt bra till tapeten.


Barnkalas-tema på festen


kul att torka glas... inte


nya datorn till höger


lila o fin


fin i håret

lindafrodin.bildagboken.se för fler bilder

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu ljuger du allt! Jag vet hur mycket du älskar att torka glas på kårallen =)

Postat av: Jessan

snart kommer ni! Väldigt fin bild på dig förövrigt!! (längst ner) söti <3

2008-12-15 @ 04:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback