JA!!!

Klarade omtentan i HEL, ljuva csn-pengar kom i min famn :) Känns väldigt skönt att äntligen kunna lägga den kursen bakom mig.

Tenta imorgon i omvårdnadsvetenskap, vad dom nu menar med det. Känns lite lagom luddigt, ge mig januaris tenta i medicin, vilken jag troligtvis kommer klaga över då för att det är så sjukt mycket saker man måste kunna, ner på cellnivå typ. Men det är iaf konkreta saker istället för en massa luddigt lalala. Kanske skulle följa ett tips och skriva tentan onykter så man flummar på en lagom nivå...

Läste en väldigt äcklig sak i handboken för hälso- och sjukvård idag så ja, det är något man gör på riktigt: 

Larvterapi. Steriliserade fluglarver läggs i såret och får verka under tre dagar. Behandlingen upprepas tills såret är rensat.

Undrar om det kittlas...?

Har precis kommit hem från jobbet så ska duscha nu.

tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback