inte långt kvar

snart bär det av, på lördag vid 13.15 ska planet gå. har inte packat nåt...

har jobbat på posten idag, var först i skolan 9-12, farmakologi är väldigt kul faktiskt (läkemedel alltså) sen tycker jag det är lite jobbigt att vi ska va lediga en vecka efter tentan, kunde det inte vart innan så kunde vi vart längre i usa... men får långt sommarlov iaf, slutar mellan 1-5 juni beroende på när jag ska skriva tenta o sen börjar jag inte förrän 31 augusti, nice.

jobbet var långt idag, 14.45-22.15, och ganska monotomt och tråkigt och nu har jag ont i mina stackars fötter, såna här dagar som man önskar att man hade en personlig fotmassör, julklapp någon?

nu blir det lite läsa och sen plugg och mer jobb imorgon, då slutar jag 22.45 (keep your mind on the money)



tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback