Guitar Hero

VFUn i motala har varit väldigt kul och intressant. Har mest observerat dessa två dagar men nästa vecka blir det lite mer att göra. Jag vill nog inte jobba inom geriatrik iaf, barnmorska känns väldigt lockande just nu, eller kirurgi kanske, vi får se.

Skjutsade mamma o pappa till en fest i ljungsbro o på vägen hem stannade jag på maxi för att köpa lite mat, vad ser jag då, jo dom säljer guitar hero, aerosmith versionen för 299:-, jag var bara tvungen att ha ett då. Så nu är jag ägare till det med, spelade lite förrut och det var väldigt kul och jag var mycket bättre än vad jag trodde. Men har stoppat undan det i garderoben just nu, ska försöka att inte ta fram det så mycket eftersom jag har tenta... måste ju plugga liksom.

nu ska jag fortsätta se film.



tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback