hej hopp

Var ett tag nu sen sist igen... Har väl inte hänt så mycket, har mest jobbat dom här veckorna. Har iaf köpt mitt ps3 nu, det är bland det bästa jag köpt :) och leopard funkar finfint.

Igår var jag och spela minigolf i valla, det var årets första minigolf. Tyvärr så förlorade jag men det var trevligt iaf :) men vad gör folk på universitetet klockan tolv på natten egentligen?

ikväll blir det nog film och dexter

Uppdaterar biolistan, har tillkommoit lite nya filmer och jag har sett flera:
  • Indiana Jones 4
  • Brudens bästa man
  • The Happening
  • Jiddra inte med Zohan
  • Sex and the city
  • Prins Caspian
  • Mamma Mia
  • Kung Fu Panda
  • Arkiv X
  • Wall-E
  • Mumien 3
  • Hancock
  • Dark Knight

Us girls we are so magical
Soft skin, red lips, so kissable
Hard to resist, so touchable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback