nolle-p är igång

Ja då har det dragit igång, känns som dagen varit väldigt lång och proppfull med information. Vi tillverkade nollutstyrsel idag och jag är väldigt fin i den... (eller inte) ska lägga upp en bild på den snart hoppas jag. Blir mycket saker nu, och jag fattar inte, förra veckan var hur seg som helst, men nästa vecka kommer allt samtidigt. Ville ju gå på förhandsvisningen av Patrik 1,5 men vill ju inte missa nolle-p.... Och gratisbiljetter till fotbollen samma dag som kalas... Jobbigt värre.

Tack o lov för lön säger jag bara. Här kommer lite bilder



Världens bästa syster! (och så här kul kan man ha med min kamera... )


Var på sminkrådgivning på Face Stockholm, fick en dag make-up och jag tycker den blev väldigt fin.


Våra klockor i vardagsrummet, den vänstra är Linköping och den högra är Truckee.


Min nya kamera :)



And I'm gonna miss you like a child misses their blanket

Kommentarer
Postat av: jessan

Hallå, du måste börja skriva oftare!! Puss <3

2008-08-28 @ 19:01:39
Postat av: Davido da dude

what is truckee? the town of jessica? puss

2008-08-29 @ 00:28:00
Postat av: Fredde

Ja, skriv oftare!

2008-08-31 @ 02:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback