ledighet och rosa saker

Idag var sista dagen på jobbet, är verkligen jätteskönt. Stackars Ella bara som får slita i en vecka till utan mig som hjälper till ;)

Har fått min nya dammsugare nu, den är jättefin och rosa så klart, och jag tycker att den funkar väldigt bra. Har även fått min nya kamera och även den var rosa. Den har många roliga funktioner och jag är nöjd med det köpet.

Sen var jag på Skänninge Marken i onsdags, köpte en mössa, tom den var rosa, fast det var mer för jag köpte en namn-mössa och tjejnamnen är rosa... försöker ladda upp lite bilder men det verkar inte gå så bra :(

Så var tiden här, på måndag morgon åker min käraste syster iväg till USA ett år, fattar inte hur jag ska klara mig, sakner henne redan. Kommer bli ett långt och ensammt år utan dig lillstrumpa, glöm inte syster yster.

Nä blir inga bilder idag, får bli någon annan gång.


I miss you like crazy
Even More than words can say
I miss you like crazy
Every minute of every day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback