But why?

Idag dog min dator, vad har jag gjort för att förtjäna det? Kan ju alltid hoppas att den får för sig att starta igen efter några dagar men det är väl inte troligt med min tur....

Ska tydligen uppdatera lite oftare tycker min syster så jag ska väl försöka men det händer inte så mycket,,,

Veckan har varit bra, mycket information men det mesta verkar bra tycker jag. Ser fram emot den här kursen faktiskt. Nolle-p är väldigt skoj, lite svårt att lägga up bilder nu då men ska försöka nån gång. Avslutningssittningen i torsdags var jättekul, speciellt efter vi gycklat och man kunde slappna av. Det gick väl lite sådär att gyckla, men vi har inte gycklat tillsammans på länge och hade inte så mycket tid att öva.
Blev mycket vin på sittningen, lite väl mycket ett tag, men körde på vatten resten av natten så det funka bra sen.  Trevligt med promenad till stan och sen ät pommes i st lars-parken klockan 4.30 :)

Sen seminarium i fredags, det var intressant men jag var väldigt trött, och på kvällen var det sektionssittning, det var mysigt. Men åkte hem tidigt eftersom jag var så trött, men somna inte tidigt för det. Vaknade sedan av ett hostanfall, drack vatten o somnade med det i sängen o nu funkar inte datorn...

Dagen idag har varit lugn, städade lite på mitt rum så att det är fint. Sen spelade jag lite ps3 några timmar och på kvällen har jag bara sett på film och ätit en sallad.

Hatar att vara förkyld så nu får det vara nog, försvinn nu. Pratade med Malin i telefon en timme, det var trevligt. Skönt att det finns folk som man kan prata med när livet känns jobbigt. Tack gumman för att du finns!

Blev ganska långt idag men nån kanske orkar läsa allt :) har du kommit hit har du varit duktig!


You're the light in my darkness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback